Rs właściciele klubu vBulletin hosting

Zapraszamy do meganesport.net
Światy top źródłem informacji dla właścicieli Renault Megane

Megane RS meganesport.net Historia - koniec pewnej epoki - i początek nowego!

Aktualności złamał na forach w ubiegłym roku, że jeśli nie masz już dostał rozkaz w sporcie dla wariantu R26 lub inny Megane - twój nie uzyskanie jednego! Zamówienie książki są teraz zamknięte dla bieżącego zakresu doprowadzając do produkcji końcowego najpóźniej w pozornie niepowstrzymany linii Renault klasy wiodących gorące luki. Jako widzenia do naszego ulubionego Renault Oto krótka wybiegiem historii aktualny zakres jest.

Rs właściciele klubu vBulletin hosting mile zaskoczony

Mecz rozpocznie się w 2004 roku odbyły się pierwsze od RS Meganes. Lekko niezrozumiany Renault początkowo wydawała się być dążenie do samochodu jako szybki, ale wygodne krążownika. Z nieco bardziej miękki setup ale jeszcze są obdarzone legendarnego Renault Sport odznaki to otrzymał mieszane recenzje. Cokolwiek myśli oryginalnego RS Megane nie ma wątpliwości, że popełnił duży wpływ z jego celowych jeszcze zaniżone wygląd i pod spodem, że nieco mniej niż Hardcore zawieszenie setup tam zawsze czai się jeden z najlepszych podwozi kiedykolwiek być kuty w zakładzie w Dieppe.

W szybkiej odpowiedzi na wyostrzyć Megane RS i uciszyć swoich krytyków w 2005 roku ukazała się edycja Trophy.

Szereg kluczowych usprawnień, które zostały wykonane, choć nieznacznie zmieniając wygląd samochodu z pewnością przyczyniły się do ponownego bezpośredni Megane Sport z powrotem w kierunku gorące korzeni luków. Niewielkie modyfikacje układ kierowniczy, hamulce i zawieszenie wszystko sumuje się do wielkiej zmiany i wreszcie Megane został potraktowany bardzo poważnie jako lider w sektorze gorącego luku. Jako trofeum był limitowany ze zwykłego 160 przeznaczonych dla Wielkiej Brytanii jest „kubek” wersja następuje wkrótce po której oferowane identyczną konfigurację podwozia w limitowanej edycji nie z szerszej gamy kolorów (trofeum był dostępny wyłącznie w Nimbus szary) ,

Trophy / Cup otrzymał szerokie uznanie i w tym momencie Megane RS zaczęła pojawiać się coraz więcej radarów motoryzacji. Po zwycięstwie Renault F1 w sezonie 2005 mistrzostw konstruktorów było nieuniknione, że będzie jakaś trickledown na przedziale Renaultsport. To przyszło w kształcie (dać to jest pełny tytuł) Megane Renault Sport F1 Team Specjalne Edition. Te dni lairy kolory i kolorowe stopy są wszędzie, ale w 2006 Ultra niebieska farba F1 nad Gloss Black kół było dość dużo najdziksze patrząc rzeczą, którą można znaleźć w każdym salonie producentów. Otrzymywania dalszych poprawek do układu kierowniczego i zawieszenia oraz dodanie Recaro ten był najwyraźniejszy wskazanie jeszcze zamiaru Renault Megane rozbić jak poważne kierowców. Cała gama Megane miał w tym czasie otrzymał również łeb w łeb liftingu z wygładzenie przedniego zderzaka i tylnych świateł było najbardziej zauważalne zmiany. Zmienione wnętrze pomógł również poprawić atmosferę w kokpicie.

Rs właściciele klubu vBulletin hosting listopadzie 2006 roku ten

Mniej więcej w tym czasie Słyszeliśmy pogłoski, jak często o kolejnym 225 Variant. Jak to zawsze bywa dużo szczegółów okazało się nie być przypadek, ale byliśmy mile zaskoczeni widząc, że w listopadzie 2006 to najnowsze wcielenie przyszedł z lekkim podwyżkę mocy do 230 KM i co najważniejsze różnicowy o ograniczonym poślizgu lub LSD , F1 R26 wykonana być może największy wpływ na którykolwiek z pozostałych instrumentów pochodnych. Powszechnie uwielbiana przez prasę motoryzacji Doszło entuzjastyczne recenzje i sprzedawców brytyjskie nie może sprzedać następnie dość szybko. Zasadniczo opiera się na F1 nie otrzymał więcej poprawek zawieszenie, LSD i nieco bardziej celowe brzmiący wydech. Później w wersji Lux dodano tak, że pełna skórzana i centralny zamek z pilotem mogą być zamawiane z R26 po raz pierwszy. Farba opcja Glacier Biały wykończone linię, co ma stać się ikoną samochód w tym sektorze.

Utrzymanie opcje otwarte

W trakcie ewolucji gamy Megane Renaultsport kilka znaczących uzupełnień zakresie pojawiło się. Pod koniec 2006 roku słyszeliśmy pogłoski, że diesel zasilany wariant Renaultsport był w drodze. Mogliśmy uwierzyć, dopóki film powstały który pojawił się pokazać DCI jak komory silnika, a także niektóre zdjęcia kokpitu, które uczyniły go w broszurze Renaultsport wykazały, że obrotomierz wiechę na 5k. W kwietniu 2007 roku Renaultsport Megane DCI 175 wylądował i dodał szacunku MPG do długiej listy atrybutów Megane. magazyn EVO obecnie uruchomić RS DCI na ich „Fast Fleet”, gdzie jej miał się czym chwalić. Praktycznie nie do odróżnienia od wersji benzynowej z wyjątkiem skreślenia tylny spojler i 17-calowe stopów w standardzie wykończenia.

W październiku 2006 roku Renault wprowadziło do linii GT-up Megane. Chociaż oficjalnie nie należą do zakresu Renaultsport zawsze brane pod nasz GT skrzydło jest tak. Postrzegane jako odskocznię od reszty zakresie GT był dostępny w nieco bardziej letniej melodii niż zakresie RS. A 165 KM turbodoładowaniem benzyna 150 BHP napędowy wraz z unikalnym zderzaki stopów PROGI i wykończenia konstrukcji oferowanych się duża część RS wynosić uderzenie, ale w sposób przyjazny ubezpieczenia opakowania. GT najłatwiej jest rozpoznawany przez charakterystyczny „GT” inscripted listwy na dolnej części tylnego zderzaka.

Jeśli myślałeś, że to wszystko było na rzeczy się trochę głupie we Francji. Możemy tylko przypuszczać, że to ostateczny finał do aktualnej gamy zostało wymyślone po pijany Dieppe personel wieczór ale pozdrawiać za to wszystko to samo. Megane R26.R.

czapeczka węgla, klatka, cięte slicki, fotele kubełkowe wyścigi, uprzęże. Byłbyś pomyśleć, patrząc na swoje listy opcji dla Porsche GT2 lub RS, ale nie te cudowne Francuzi bezdrożżowego postanowił nie wysyłać aktualną gamę Megane z hukiem. Woleli to wychodzę z pełnego na wybuch jądrowy! Mogliśmy uwierzyć niektóre z pre uwalnianiu pływających wokół plotek na temat tego samochodu, ale podczas gdy wcześniej większość z soczystymi kawałkami plotek nie czynią go do ostatecznego samochodzie R26.R wygłoszonym w wielkim stylu.

123kgs zostały w plasterkach ze standardowego R26 masy własnej z maską węgla i poliwęglanu z powrotem standardu wdową. Tylne siedzenia są marnieje we francuskim wysypisku jak większość wygłuszenia. Kolejne zmiany w ustawieniach zawieszenia zostały również wykonane i poprzeczne wiercone hamulce zniknęły na rzecz bardziej poważnych rowkowane przedmiotów. Jesteśmy jeszcze zobaczyć testy drogowe, ale rekord Nurburgring od 8m17s mówi sama za siebie. Bardzo limted (230 dla Wielkiej Brytanii) R26.R nie jest jeszcze szczyt hierarchii gorącego luku. Jego stworzył gatunek wszystkich własnych. Po prostu nie ma jak to w dzisiejszych salonach.

Więc z jego nieco zagmatwane przybyciu w 2004 roku, aby stać się wzorcowe kierowca koncentruje wydajność legendę Megane miał dobrą passę jego uczciwie powiedzieć.

Późno 2009 przyniósł premierę długo oczekiwanego nowego Megane 250, wraz z pojawieniem się w Wielkiej Brytanii w 2010 roku.

Tak więc ewolucja trwa, nie wstrząsając, że dno z tego. Renaultsport Megane 250 została uruchomiona w Wielkiej Brytanii sty 2010, a co za samochód okazało się, 250bhp (twierdził) trochę bardziej w rzeczywistości z produkcji i jakości wnętrza, która czuje się bardziej dorosły i puka do drzwi naszego niemieckich przyjaciół.

Po uruchomieniu mieszaną reakcją było odczuwalne od tego, czy została ona oddalając się od bardziej w projekcie oblicze powiedzieć F1 R26, ale wydaje się, że większość z nas bowled nad z jego elegancki wygląd i wydajność. Renault również dał nam dwie opcje podwozie bezpośrednio z wolnego, sportu lub kubka. Sport, który byłby podgrzewane fotele skórzane, klimatu i milsza w dotyku o samochodzie, ale nie oznacza miękki, gdy posadzone prawą stopę. Kielich z pewniejszym jeździć i LSD diff jest nieco bardziej zorientowane na tor, ale doskonale nadaje się do codziennego podmuchu do pracy lub po drogach B.

Renault oferowana również jakieś gadżety jak RS Monitor (opcja), który daje prawdziwe telemetrii czasu i pięć różnych ustawień reakcji na pedał przyspieszenia, koła 18inch standardowo w 19s jako opcja, czerwone zaciski Brembo i rowkowane tarcze na samochody podwozia kubek, wspaniałe fotele Recaro lub bardzo dobry standard siedzenia, 5 kategoryzacja NCAP i nie zapominajmy, że ten samochód zdobył Whatcar samochód roku (najlepiej na gorąco luku) przez dwa lata z rzędu.

Renault wydaje się być stworzony wygrywającą kombinację z tego samochodu. Może jest to wersja R rogiem na prowadzenie tej ewolucji. Obserwuj tą przestrzeń.


Obejrzyj ten film!

Powiązane artykuły

MyBB vs phpBB vs vBulletin hostingTak, mam poważne pytanie zadać. Mój przyjaciel niedawno uruchomiła forum. A on za pomocą oprogramowania forum MyBB. Zasugerowałem mu, aby przełączyć się na phpBB bo nigdy nie użył MyBB. Mówił, czytać ...
Wielotematyczne darmowe forum hosting opinieCo jest vBulletin? Chcesz zbudować społeczność online skoncentrowany na wspólnych zainteresowań i dyskusji? Musisz forum lub systemu zarządzania biuletyn wyżywienie dla tego produktu. VBulletin jest popularnym forum ...
darmowe forum wielotematyczne hosting reklama# 1 darmowy, open source oprogramowanie TABLICA phpBB jest wolnym oprogramowaniem BBS płaskim forum, które mogą być wykorzystane do pozostania w kontakcie z grupą osób lub może zasilać całej karty ...
VBulletin hosting z trenerem licencyjnejPotrzebny inny pakiet hostingowy? Nie ma tu usługę, która pasuje do Twoich indywidualnych potrzeb hostingowych? Nie martw się, mamy cię osłaniał! Oferujemy szeroką gamę rozwiązań związanych odpowiednio do wymagań ...
Darmowy hosting forum modów vBulletin# 1 darmowy, open source oprogramowanie TABLICA phpBB jest wolnym oprogramowaniem BBS płaskim forum, które mogą być wykorzystane do pozostania w kontakcie z grupą osób lub może zasilać całej karty ...